Gossip Rodos:
Πώς μία αυτοβιογραφική ταινία έφερε και πάλι στο προσκήνιο το iconic στυλ της μεγάλης ντίβας της όπερας.
Η μεγαλύτερη τραγουδίστρια όλων των εποχών, μία γυναίκα που συντάραξε με τη φωνή της τον πλανήτη, αγαπήθηκε -και αγάπησε- βαθιά, έγινε μανία, πρότυπο και είδωλο, και τελικά έσβησε σε ένα διαμέρισμα στο Παρίσι πολύ νέα, έχοντας αποτραβηχτεί. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Pablo Larraín καταπιάνεται με τη ζωή μίας γυναίκας που έχει σημαδέψει την παγκόσμια ιστορία, αφού το 2016 είδαμε την κινηματογραφική του Jackie και το 2021 αφιέρωσε την τότε νέα του ταινία με τίτλο Spencer στην πριγκίπισσα Diana. Σειρά είχε για το 2024 η Μαρία Κάλλας, η Ελληνίδα θέα της όπερας με την αγγελική φωνή, τα μεγάλα εκφραστικά μάτια και τα εκπληκτικά χέρια που υποδύθηκαν της μεγαλύτερες ηρωίδες του παγκόσμιου ρεπερτορίου.Holiday season: 5 γιορτινοί συνδυασμοί με ρούχα που έχεις ήδη στη ντουλάπα σουAngelina Jolie, “Maria.” (Pablo Larraín/Netflix via AP)
© 2024 Netflix, Inc.Η ταινία «Maria» έχει κάνει ήδη πρεμιέρα σε πολλά κινηματογραφικά φεστιβάλ και από τις 5 Δεκεμβρίου αναμένεται και στις ελληνικές αίθουσες με μεγάλη ανυπομονησία από το εγχώριο κοινό. Στον ρόλο της Μαρία Κάλλας η Angelina Jolie, που μεταμορφώθηκε σε Κάλλας και σύμφωνα με τους κριτικούς που έχουν δει την ταινία, θα πάρει τον δρόμο για τα φετινά Oscars με την ερμηνεία της. Ο Pablo Larraín ασχολήθηκε για άλλη μια φορά πολύ με την ατμόσφαιρα της ταινίας, την αναπαράσταση του διαμερίσματός της στο Παρίσι αλλά και την γκαρνταρόμπα της μεγάλης ντίβας σε αυτό το τελευταίο διάστημα της ζωής της. Η Jolie εμφανίζεται σε κάποια πλάνα με τα τεράστια στρογγυλά 70s γυαλιά που φόραγε εκείνη την εποχή η Κάλλας, ένα signature προσωπικό της αντικείμενο που έχει ξεχωρίσει.
(Pablo Larraín/Netflix via AP) Πηγή: © 2024 Netflix, Inc.
(Pablo Larraín/Netflix via AP) Πηγή: © 2024 Netflix, Inc.
Όταν βρέθηκα στο Μουσείο Μαρία Κάλλας στο κέντρο της Αθήνας στάθηκα για ώρα μπροστά στα κοστούμια από τις παραστάσεις της αλλά και στα ρούχα από επίσημες εμφανίσεις της, στα γυαλιά και τις επιστολές της, στις τσάντες που έπαιρνε μαζί της, σε όλα εκείνα τα αντικείμενα που άγγιξε και χρησιμοποίησε στη ζωή της. Η συλλογή από τα head pieces και τα καπέλα της είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή αφού μιλάμε για μία γυναίκα που κατά τη δεκαετία του 1950 και 1960, έμεινε πιστή στην κλασική αισθητική της που έβλεπε την κάθε μία εμφάνιση σαν σύνολο, σαν άλλο ένα κοστούμι που ήταν μέρος του ρόλου της Κάλλας, όχι της Μαρίας.
Μουσείο Μαρία Κάλλας (AP Photo/Thanassis Stavrakis) Πηγή: Copyright 2023 The Associated Press. All rights reserved
Μουσείο Μαρία Κάλλας (AP Photo/Thanassis Stavrakis) Πηγή: Copyright 2023 The Associated Press. All rights reserved
Μουσείο Μαρία Κάλλας (AP Photo/Thanassis Stavrakis) Πηγή: Copyright 2023 The Associated Press. All rights reserved
Κάλλας- core: Η αισθητική της Μαρία Κάλλας έχει αρχίσει και πάλι να επηρεάζει το red carpet.Photo: AP imagesΒελούδινα εντυπωσιακά gowns, σύνολα που τονίζουν τη μέση, ψηλά δερμάτινα γάντια, καπέλα από φτερά με extravagant σχέδια, πληθωρικά παλτό με μεγάλους γιακάδες, γούνες και ταγιέρ με έμφαση στη σιλουέτα κλεψύδρα ήταν μόνο κάποια από τα στοιχεία που συνέθεσαν την γκαρνταρόμπα της Κάλλας. Όπως δήλωσε ο Massimo Cantini Parrini στη Vogue France, ο custom designer της ταινίας, η γκαρνταρόμπα της υπήρξε πολυεπίπεδη και πιο σύνθετη από όσο νομίζει ο κόσμος, αφού η ίδια συχνά χρησιμοποιούσε τα σύνολά της όπως ακριβώς και τα κοστούμια της όπερας. Σαν μία στολή προστασίας της από τον κόσμο, ο οποίος είχε την τάση να βλέπει μόνο την Κάλλας και όχι τη Μαρία.Στο Dallas του Texas για την όπερα “Medea”, 1959 (AP Photo/Carl E. Linde)Στην πρεμιέρα της ταινίας «Μαρία» το total black look της Μαρία Κάλλας έγινε το dress codeGiovanni Battista Menegini, Αριστοτέλης Ωνάσης, Elsa Maxwell και Μαρία Κάλλας σε πάρτι στη Βενετία το 1958 (AP Photo/Valerio di Domenico)Ο Massimo Cantini Parrini σχεδίασε σχεδόν 60 κοστούμια για την ταινία «Maria» και ευτυχώς για εκείνον η Κάλλας ήταν μία από τις πιο πολυφωτογραφημένες γυναίκες όλων των εποχών. Επειδή όμως τις τελευταίες μέρες της ζωής της η ίδια είχε αποτραβηχτεί, ο ίδιος λειτούργησε ως ο προσωπικός της στυλίστας, μία άκρως ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική διαδικασία. «Αυτό που φορούσες τότε σε αντιπροσώπευε,» είπε δίνοντας μας να καταλάβουμε το πόσο σημαντικό ήταν το ενδυματολογικό υπόβαθρο της εποχής.Στη Σκάλα του Μιλάνου το 1959 (AP Photo/Erio Piccagliani)Η ίδια η Κάλλας είχε εξαιρετικές σχέσεις με πολλούς σχεδιαστές της εποχής όπως ο Christian Dior, o Yves Saint Laurent και ο Cristobal Balenciaga ενώ ακόμη και σήμερα γίνεται συχνά μούσα σχεδιαστών όπως ο Erdem Moralioglu, o οποίος αφιέρωσε την Fall/Winter 2024/2025 στη μεγάλη ντίβα, σε ένα show που παρουσιάστηκε συμβολικά μπροστά από τα ελληνικά εκθέματα του Βρετανικού Μουσείου.
Στο σπίτι της στο Παρίσι το 1966 (AP Photo/Eustache Cardenas)
Στο Λονδίνο το 1967 (AP Photo/Laurence Harris)
Στο Σικάγο στο Civic Opera House το 1974 (AP Photo/GMC)
Στο Juilliard School της Νέας Υόρκης το 1972.(AP Photo/John Rooney, File)
New trend in the city: Τα short coats επιστρέφουν και είναι η ανατρεπτική τάση τα παλτό του χειμώναΤο Μαρία Κάλλας-core ίσως είναι το επόμενο trend που θα εμπνεύσει τα red capret looks των μεγάλων stars μέσα στο 2025. Ίσως πάλι και εμείς να θέλουμε να δούμε ξανά τη σοβαρή προσέγγιση μια πραγματικής ντίβας στο dress code και την κομψότητα, που πηγάζει από την ψυχή, το σώμα και τη φυσική παρουσία μίας γυναίκας. Στοιχεία αξεπέραστα στον χρόνο.
Erdem Fall/Winter 2024
Erdem Fall/Winter 2024
Erdem Fall/Winter 2024
Erdem Fall/Winter 2024
Erdem Fall/Winter 2024
πηγή: queen.gr